ZADANIE

Zakupy internetowe wśród sieci detalicznych są przedmiotem rosnącej konkurencji – coraz więcej kupujących korzysta z tej formy, wiadomo jednak, że kanał ten ciągle pozostaje nienasycony. Głównym celem kampanii było więc zachęcenie klientów, którzy jeszcze przez Internet nie zamawiali żywności, czy produktów codziennego użytku, do pierwszych zakupów. Założeniem było przygotowanie scenariuszy 3 spotów adresowanych do trzech grup docelowych oraz ich produkcja.

ROZWIĄZANIE

story_ezakupy

Ideą propozycji było pokazanie nie tylko oczywistych korzyści zakupów internetowych, ale także przedstawienie kuriera jako „dobrego znajomego”, którego odwiedziny często rozwiązują dodatkowe problemy. Krótkie, humorystyczne historyjki nawiązujące do codziennych sytuacji stanowiły czynnik emocjonalny spotów. Zabarwienie i ton komunikacji został opracowany z uwzględnieniem charakteru każdej z grup docelowych. Gest tzw. „przybijania piątki” dodatkowo spaja tę produkcję i podkreśla prostotę tej formy zakupów.

Ekonomiczny budżet był dla nas dodatkowym wyzwaniem. Pięć lokacji, kilkadziesiąt ujęć, praca z dziećmi na planie, wielość scenografii udało się zamknąć w 2 dniach zdjęciowych. Projekt od preprodukcji do dnia emisji zamknęliśmy w 3 tygodniach.

Spoty zostały obejrzane na kanale YouTube prawie 2 000 000 razy.

KOMPETENCJE AGENCJI

opracowanie scenariuszy spotów, produkcja reklamowych spotów TV