KLIENT:
Electrolux
BRANŻA:
AGD
ZAKRES PRAC:
Opracowanie strategii komunikacji wdrażanego nowego systemu informatycznego opartego o Robotics Process Automation
Przygotowanie filmu/spotu
ZADANIE
Nasz wieloletni klient poprosił nas o pomoc w zbudowaniu kampanii informacyjnej, która zaznajomić miała i „oswoić” pracowników z wdrażanym procesem automatyzacji procesów w ramach funkcjonowania shared service.
ROZWIĄZANIE
Robotics Process Automation brzmiał nam nieprzystępnie, a na pewno nie wzbudzał „ciekawości” . Informatyczny proces oparty o elementy sztucznej inteligencji. Nie można go zobaczyć ani dotknąć, a tym trudniej wytłumaczyć jakie są jego zalety w krótkim, 2 minutowym filmie.
Skoro tak – to zróbmy coś, by go spersonifikować! Ten wniosek na spotkaniu strategicznym w agencji rozpoczął żmudne narodziny – ELLY.
I tak oto zamknęliśmy nieprzyjaźnie brzmiące aspekty w jednej, małej, sympatycznej postaci.
W ramach projektu opracowaliśmy coś na wzór brand hero, a raczej ambasadora projektu. ELLY zyskała kształt, ludzkie cechy i … twarz .
A potem „wystarczyło” ja ożywić.
Projekt znalazł uznanie u klienta, a nasze rozwiązanie zostało zaimplementowane również w innych krajach funkcjonowania Electroluxa.
KOMPETENCJE AGENCJI
Employee Brand, strategia, modelowanie 3D, produkcja filmowa