https://www.youtube.com/watch?v=G0wEWBct8Hg&feature=youtu.be

Electrolux

pokazać niewidzialne

KLIENT:

Electrolux

BRANŻA:

AGD

ZAKRES PRAC:

Opracowanie strategii komunikacji wdrażanego nowego systemu informatycznego opartego o Robotics Process Automation

Przygotowanie filmu/spotu

ZADANIE

Nasz wieloletni klient poprosił nas o pomoc w zbudowaniu kampanii informacyjnej, która zaznajomić miała i „oswoić” pracowników z wdrażanym procesem automatyzacji  procesów w ramach funkcjonowania shared service.

ROZWIĄZANIE

Robotics Process Automation brzmiał nam nieprzystępnie, a na pewno nie wzbudzał „ciekawości” . Informatyczny proces oparty o elementy sztucznej inteligencji. Nie można go zobaczyć ani dotknąć, a tym trudniej wytłumaczyć jakie są jego zalety w krótkim, 2 minutowym filmie.

Skoro tak – to zróbmy coś, by go spersonifikować! Ten wniosek na spotkaniu strategicznym w agencji rozpoczął żmudne narodziny – ELLY.

I tak oto zamknęliśmy nieprzyjaźnie brzmiące aspekty w jednej, małej, sympatycznej postaci.

W ramach projektu opracowaliśmy coś na wzór brand hero, a raczej ambasadora projektu. ELLY zyskała kształt, ludzkie cechy i … twarz .

A potem „wystarczyło” ja ożywić.

Projekt znalazł uznanie u klienta, a nasze rozwiązanie zostało zaimplementowane również w innych krajach funkcjonowania Electroluxa.

KOMPETENCJE AGENCJI

Employee Brand, strategia, modelowanie 3D, produkcja filmowa