https://www.youtube.com/watch?v=1yjAHaHngko&feature=youtu.be

Heineken

EVB czyli jak rozmawiać z pracownikami

KLIENT:

Heineken Shared Service Kraków

BRANŻA:

piwowarska/obsługa finansowa koncernu

ZAKRES PRAC:

Employee branding (EB)
Employee value proposition (EVP)
Spot wizerunkowy

ZADANIE

Współpraca z Heineken Shared Service to współpraca z Działem Personalnym Firmy oraz Departamentem Komunikacji Pracowniczej.

Będąc stosunkowo nową organizacją o bardzo zróżnicowanym narodowościowo zespole kilkuset osób, Heineken poprosił nas o wypracowanie spójnej platformy komunikacji z pokoleniem „X”, które przeważa wśród pracowników. Zadanie było o tyle trudne, że klientowi zależało na wyróżnieniu oddziału krakowskiego przy jednoczesnej zgodności z dość restrykcyjnym i charakterystycznym wizerunkiem głównego brandu.

ROZWIĄZANIE

Efektywny EVP i EB to taki, który angażuje pracowników, a przede wszystkim reprezentuje wartości i benefity, z którymi Ci ostatni będą się identyfikować, a w konsekwencji angażować w kształtowanie kultury organizacyjnej firmy.

Postawiliśmy więc na nowoczesny przekaz, w który od początku zaangażowaliśmy pracowników, którzy stać mieli się wizytówką firmy, w której pracują.

Połączenie dość konserwatywnej zieleni Heinekena z żywymi kolorami i nowoczesnym fontem oraz „lekkim” wizerunkiem pracowników znalazło akceptację klienta.

W ramach prac przygotowaliśmy również wariant „krakowskiego” logo firmy.

Dużym wyzwaniem była produkcja spotu wizerunkowego w ramach Employee Brand. I tutaj niezastąpiona była współpraca z klientem, duże zaangażowanie zarówno po stronie agencji, jak i pracowników, którzy wystąpili w roli aktorów.

Efekt: Wygrana w dorocznym konkursie na film korporacyjny na konferencji ASPIRE.

KOMPETENCJE AGENCJI

strategia, EVP, EB, współpraca z międzynarodowymi strukturami, produkcja filmowa